תקנון ומדניות רכישה
גולש באתר המעוניין לרכוש שירותים ומבצע הזמנה באמצעות האתר מצהיר ומתחייב כי קרא את התקנון בעיון, הבין את תוכנו ומסכים להוראותיו.
שעות פעילות וזמני הפצת המשלוחים:
עמק הפרחים מספקת שירותי משלוחים, בדרך קלה, נוחה ומהירה תוך עשיית מירב המאמצים בכדי לספק את הזמנתכם במועד תוך שמירה על איכות המוצרים גבוהה ביותר.
שעות פעילות החנות: ימים א’ – ה’ 08:00 עד 20:00, ימי ו’ וערבי חג 08:00 עד 15:00.
אנו מתחייבים על הגעת המשלוח ליעד המבוקש תוך כ- 4 שעות מרגע ביצוע ההזמנה ו/או משעת המשלוח הנבחרת בהזמנה ובתנאי שההזמנה בוצעה בשעות הפעילות.
בימי שישי, בערבי חג, לא ניתן להתחייב על זמן משלוח, המשלוח יבוצע במהלך שעות הפעילות של יום העסקים בו הוזמן.
* בקשות מיוחדות בזמני ההגעה, ניתן לפנות בטלפון 072-3974308.
* ערבי חג – ערבי חגי ישראל, ימי האהבה השונים, יום המשפחה, יום האישה וכיו”ב.
מדיניות מחירים ושירותים:
מגוון השירותים, המחירים (לרבות בגין הוצאות משלוח) ותנאי התשלום באתר זה יכולים להשתנות מעת לעת על פי שיקול הדעת הבלעדי של החברה.
החנות שומרת לעצמה את הזכות לבצע שינויים בהרכב הפרחים המצולמים באתר בהתאם לעונה ו/או למלאי הקיים בחנות, אולם, לא יכול שינוי בשווי הפרחים ובמראה הכללי של המוצר מבחינת צבעים, עמידות הפרחים וצורת המוצר.
במקרה שאזל כל מוצר אחר המוצג באתר תשלח לקונה הודעה מתאימה לטלפון. החברה שומרת לעצמה את הזכות להגיש הצעה לרכישת מוצר חלופי בעל אופי ומחיר דומה. אם יסכים לכך הקונה, פרטי ההזמנה שלו יעודכנו בהתאם. אם לא, ההזמנה שלו תימחק וכרטיס האשראי שלו לא יחויב.
בעת ביצוע הזמנה לרכישת שירותים באמצעות האתר כל רוכש יתבקש להזין לאתר פרטים אישיים, פרטי הזמנה, פרטי כרטיס האשראי, פרטי המקבל ועוד (להלן – הפרטים). בעלי האתר ו/או מי ממפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם אינם אחראים לשגיאה בעת הקלדת הפרטים על ידי הרוכש. כמו כן, הנ”ל לא יהיו אחראים במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי למקרה שבו פרטי ההזמנה לא ייקלטו באתר ו/או לכל בעיה טכנית ו/או אחרת המונעת ביצוע פעולות באתר.
משלוח שחזר לסניף כתוצאה מהזנה שגויה/לקויה של הכתובת ו/או דרכי ההתקשרות יחייב את המזמין בדמי שליחות נוספים בסך של מחיר השליחות כדי להוציא את ההזמנה בשנית ליעד המקורי או ליעד אחר.
אנחנו מתחייבים לא להעביר פרטי כרטיס אשראי לצד ג’.
הגבלת אחריות:
“עמק הפרחים” שואף שכל המוצרים המוצעים על ידו באתר יהיו באיכות גבוהה וראויים לשימוש. תשומת לב רבה ניתנת על איכותם הגבוהה של זרי פרחים, סידורי פרחים, זרי כלות, עיצובי צמחים, הוקרות לנפטר, צמחים וכו’,
האחריות הבלעדית לכל המוצרים שאינם פרחים, עציצים, צמחי נוי, זרי פרחים וסידורי פרחים ולגבי כל מידע או מצג שנעשה באתר בכל הנוגע למהות המוצרים, לרבות שמות היצרנים, טיב המוצרים, תכונות המוצרים, תמונות המוצרים וכיוצ”ב, חלה על היצרנים ו/או היבואנים ו/או המשווקים המורשים של המוצרים, על-פי החוקים והתקנות להגנת הצרכן ובהתאם לתנאי תעודות האחריות והשירות הצמודות לכל מוצר/שירות, אם צורפו.
הצילומים באתר מיועדים להמחשה בלבד. יודגש, כי לאור העובדה כי הצילומים המוצגים על גבי צג המחשב ו/או מודפסים על ידי המחשב, ייתכנו הבדלים ושינויים בין מראה המוצר בצילום לבין המוצר במציאות.
בכל מקרה העסק מתחייב, תחת כל עילה משפטית שהיא, בגין מוצרים הנזכרים בסעיף זה לא תעלה מעבר לגובה התמורה ששולמה בפועל על המוצר שהוזמן על ידי הרוכש.
מדיניות ביטול הזמנה:
ניתן לבטל את העסקה באמצעות פניה טלפונית או בווטסאפ של החנות עד חצי שעה לפני שעת המשלוח הנבחרת באתר. ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת אישור חזרה המאשר את הבקשה לביטול העסקה.
במידה וההזמנה בוטלה עד 30 דקות מרגע קליטתה באתר, יזכה הלקוח במלוא הסכום ששילם עבורה, כולל דמי משלוח (אם היו כאלה).
במידה וההזמנה בוטלה לאחר 30 דקות מרגע קליטתה באתר, ובמידה שההזמנה הוכנה על ידי החנות אך לא נשלחה ליעדה, יחוייב הלקוח המזמין בתשלום של 30% מסכום ההזמנה לא כולל דמי משלוח (אם היו כאלה).
במידה וההזמנה בוטלה לאחר 30 דקות מרגע קליטתה באתר, ובמידה שההזמנה הוכנה על ידי החנות וההזמנה נשלחה ליעדה, יחוייב הלקוח המזמין במלוא גובה ההזמנה כולל דמי משלוח (אם היו כאלה).
מדיניות החזרת/החלפת מוצרים:
פרחים וצמחים מוגדרים בחוק הגנת הצרכן כ”מוצרים מתכלים” ולכן אין חובה לקבל אותם בחזרה מרגע הרכישה.
כל הצמחים/פרחים הנמכרים בחנות הינם באיכות גבוה ברגע יציאתם מהחנות, ומרגע זה אין החנות לוקחת אחריות על תוצאת הגידול בבית הלקוח.
החנות תספק את המוצר הנבחר למקבל כפי שצוין על ידי המזמין בהזמנה, בתנאי שהמוצר הנבחר מצוי במלאי שבידינו וכן בתנאי שבבעלות המזמין כרטיס אשראי תקף שניתן לחייבו ולסלקו בישראל, וחברת כרטיסי אשראי שהנפיקה אותו אישרה את העסקת הרכישה שביצע המזמין באתר. אם אין באפשרותנו לספק את המוצר המוזמן מכל סיבה שהיא למרות שהמוצר מופיע באתר, או שחברת האשראי לא אישרה את החיוב, לא נהיה חייבים לספק את המוצרים המוזמנים. במקרה זה נודיע טלפונית למזמין ונבצע ביטול של ההזמנה והחזר כספי במלוא הסכום ההזמנה.